top of page
תמונה9.png

כיצד השיל נשיא המכללה, פרופ' יחזקאל טלר, 20 ק"ג ממשקלו בתקופת הקורונה?

תחילת ימי הקורונה- תקופה בה רובנו ככולנו היינו בעיקר ספונים בבתינו, צמודים למקרר ולהזמנות ה- take away. באותה תקופה, בשקט בשקט השיל פרופ' טלר ממשקלו עוד ועוד...

מסוקרנים, יצאנו לבדוק איתו – הכיצד?

 

איך עשית זאת?

קיבלתי החלטה (אומנם בפעם האלף) אך הפעם הייתי נחוש - החלטתי לאכול פחות. בנוסף, שילבתי פעילות גופנית רבה וקבועה בסדר היום שלי.

החלטתי לאתגר את עצמי, הקלה עליי העובדה שבסגרים היתה פחות יציאה מהבית ופחות חשיפה למסעדות ולשאר פיתויים קולינריים שכרוכים באכילה בחוץ. היה לי קל להיצמד לשגרת אכילה בריאה, מועטת ומדודה.

התייחסתי למשבר כאל הזדמנות ובאמצעות כוח רצון עז, התמדה וסבלנות - עמדתי ביעד שלי. עכשיו, כשהשגרה פחות או יותר חזרה, האתגר של שימור ההישג משמעותי לא פחות.

 

טלר אחרי.jpg
טלר לפני.jpg

מה המסר שלך?

גם בתקופות לא פשוטות - חשוב להילחם בנחישות, לא לוותר, וכך להתקרב ליעדים שהצבנו לעצמנו ולהמציא את עצמנו מחדש.

 

איך התגברת על רגעים קשים? מה עשית?

היו פעמים שאכלתי יותר ממה שהייתי צריך, אבל הקפדתי שזה יהיה חד פעמי, ואז אחרי ש"חטאתי", כיפרתי על החטא ובהמשך אכלתי פחות, קיזזתי.

 

איך התמודדת עם החשק למתוק?

לא התנזרתי לגמרי ממתוק, אכלתי בכמויות קטנות וזה עזר.

 

הנוסחה של פרופ' טלר היא צמיחה ממשבר.

גם האקדמית גורדון צמחה במהלך השנה האחרונה, והמציאה את עצמה מחדש. בין השאר, הוקמה קומה שלמה שכוללת מרחבי למידה חדשניים, אינטראקטיביים, עשירים באמצעי למידה טכנולוגיים ומזמנים התנסות לימודית פדגוגית ייחודית. אלו מתווספים למרחבי הלמידה שהיו קיימים קודם- כיתת העתיד, מסדרון החדשנות, המרחב האמרסיבי, חדר הבריחה "מורה נבוכים", הניידת הטכנולוגית אשר מפיצה את החדשנות במוסדות חינוכיים ועוד.

bottom of page